מדיניות אספקות

1.זמני אספקה 

זמני אספקת רהיטים רשומים תחת הלשונית "מידע נוסף" בכל דף מכירה . אנא וודאו זמן אספקה לפני הרכישה . החברה תספק את הריהוט לפי שזה רשום מדור "מידע נוסף" בדף המוצר אבל לא יותר מ 60 ימי עסקים ממועד ההזמנה . יובהר כי הריהוט מוזמן מיצרן בחו"ל ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן , תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 10 ימי עסקים . אם הריהוט לא סופק לאחר תום מועד זה , יהיו הלקוחות רשאים לבטל את ההזמנה ולקבל את מלוא כספם חזרה.

זמני אספקת המוצרים מצוינים בדף המכירה, כוללים את החישובים של ימי עסקים: ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג .

החברה לא אחראית על איחור בביצוע אספקות נסיבות שאינן בשליטה: מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.

2.מדיניות משלוחים

לבחירתכם שלושה אפשרויות משלוח:

2.1. איסוף עצמי - ניתן לאסוף מוצרים רק אחרי ביצוע הזמנה ובתיאום מראש עם שירות לקוחות.איסוף עצמי יתבצע במחסן החברה בחיפה בלבד.אין אחריות לרהיטים בהובלה עצמית ,לקוח אחראי לפתוח את אריזת המוצר ולבדוק את תקינותו ושלמותו.

2.2 משלוח ללא הרכבה - משלוח בתוספת תשלום , מחיר מפורט בדף המכירה. מתבצע ע"י מובילי החברה או חברת שליחויות, נציג החברה תיצור קשר עם הלקוח יום - יומיים לפני האספקה לצורך תיאום.החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט, אם הרכבתו לא תתבצע בידי מתקין מוסמך מטעם החברה.

2.3 משלוח עם הרכבה - משלוח בתוספת תשלום , מחיר מפורט בדף המכירה. מתבצע ע"י מובילי החברה ובאחריות מלאה למוצר, נציג החברה תיצור קשר עם הלקוח יום - יומיים לפני האספקה לצורך תיאום.

דמי משלוח אינם כוללים חיוב בגין הובלה חריגה כגון,מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 50 ש"ח  לכל קומה,לא כולל שירותי מנוף,הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים,הובלה לבאר שבע ודרומה,גם ישובים אחרי קו הירוק בתוספת תשלום 150 ש"ח.מחיר וזמן משלוח לאילת רק בתיאום טלפוני עם נציגי החברה.

אם ידוע לכם מראש על כלשהו דברים חריגים של אספקה או הובלה מומלץ לבצע הזמנה טלפונית מול נציגי החברה.

אנא מכם,המובילים שלנו גם בני אדם, תהיו בבקשה גמישים איתם וסובלנים, כמו שאתם מצפים מהם להיות איתכם.